2012. január 24., kedd

januári játszóház



nagy örömömre újra a Kenderág zenekar kísérte játékunkat, táncunkat, ezúttal a januári játszóház keretén belül tartott gyermektáncházban, amit a Bethlen Gábor Alap jóvoltábol szervezhettünk meg.


Kör,kör ki játszik, aki nem jön nem játszik.


Gyertek lányok játszani, játszani, ugyan mit is játszani, játszani, bricket brackot hat barackot tengerice guggot.












Tekerdik a kígyó rétes akar lenni, tekeredik a rétes kígyó akar lenni.


Szervusz kedves barátom, gyere vélem táncba, nem mehetek barátom, mert a lovam sánta.
Sánta lovam paripám, hízik a mezőben, szép asszony szeretőm, lakik Debrecenben.







Zöld erdőben jártam virágok között.
Ott láttam egy kislányt, koszorút kötött.
S mondtam neki hogy, kössön nekem is
Adok érte csókot, 25-öt is.
S mondtam neki hogy, jaj de aranyos
Akkor szép a kislány, mikor takaros.
Zöld erdőben jártam virágok között
Ott láttam egy törpét szalonnát sütött
S mondtam neki hogy
Adj egy darabot
Megfordult a törpe és fityiszt mutatott.



Az öreg zsidónak, akkor vagyon jókedve,
mikor 100 Ft-os bankó van a kezében
S akkor mondja jó, jó lesz a bor jó
Ici pici Sári lánya lakodalmára.

1 megjegyzés: